piątek, 17 marca 2017

POZWÓL JEJ ODDYCHAĆ - CZYLI MÓJ SPOSÓB NA ZDROWĄ CERĘ!

Każdy z nas nie ma często czasu. Jesteśmy zmęczeni pogodą, życiem codziennym pracą, szkołą. Żeby dobrze funkcjonować musimy oddychać. Jak po tytule możecie zauważyć nasza cera również musi oddychać inaczej będziemy mieć problemy z cerą, których skutki nie będą proste do usunięcia. Nasza cera męczy się tak samo jak my. Szczególnie ważne jest dbanie o naszą cerę zimą i wiosną, kiedy jest ona wysuszona.




Ważne jest uważanie na to co jemy, ponieważ to wpływa na naszą cerę od środka. Owoce, warzywa gotowane i kasza gryczana i jęczmień. Ja staram się unikać słodyczy i fast foodów i jeść owoce i warzywa ale każdemu się należy raz na jakiś czas.

Swój dzień i oczyszczanie swojej cery zaczynam od umycia jej rano żelem do twarzy VitaOil Lirene, który odświeża, nawilża i pozostawia skórę gładką i jedwabiście gładką przez cały dzień.


Jeśli chodzi o makijaż, to staram się używać kremy BB, które same w sobie posiadają kremy nawilżające naszą cerę a jednocześnie pozwalają zrobić dzienny make-up. Ważne jest, żeby nie nakładać na naszą cerę kosmetyków które podrażniają ją czy kosmetyków z np. Aliexpress , które są nieznanego pochodzenia. 


Wieczorem, podczas kąpieli nakładam NIVEA  Creme Care, który po kilku minutach spłukuję. Od razu po spłukaniu produktu czuć orzeźwienie i na prawdę czuć, że nasza cera oddycha. Możecie go kupić w drogerii - np.Rossmann - za ok. 12 zł. Jeśli go nie macie to koniecznie wypróbujcie, na pewno się nie zawiedziecie. 
Na noc przemywam swoją twarz tonikiem Garnier - różowy oraz nakładam krem Selfie Project,który pachnie niesamowicie. 


Używam tych produktów od 2 tygodni razem i uwierzcie mi na słowo, że moja cera oddycha. Nie mam z nią żadnych problemów, jest świeża, czysta, zadbana i jędrna. Wszystkie te produkty możecie dostać w Rossmannie w świetnych cenach a na pewno nie pożałujecie! :) 
Mam dla Waś świetne bony zaproponowane przez RABBLE do Douglasa - TUTAJ!! . Ja sama z nich skorzystałam, kupując prezenty urodzinowe. Warto wejść i zobaczyć czy jest coś ciekawego. 

1 komentarz:

  1. Ten żel z Lirene mi się spodobał, chyba sama go przetestuję ;) Super post, zapraszam do mnie! :* https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń

ceneo.pl

.

SheIn -Your Online Fashion Party Dress">